Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Πρέβεζα


"Η όποια κριτική μου έγινε, έγινε γιατί… πρόσεξα τα Τρίκαλα.
Γιατί πολλά τρικαλινά παιδιά βρήκαν επιτέλους πόρτες ανοικτές. Γιατί πολλά τρικαλινά παιδιά επιτέλους απέκτησαν εργασία. Και με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι τρικαλινοί κάνουν ερωτήσεις στη Βουλή ή λένε ότι λένε και θέλουν να βγάλουν τα μάτια από τα τρικαλινά αυτά παιδιά. Είναι κρίμα πραγματικά.

Εγώ 35 χρόνια αποδεικνύω με την πορεία μου και την στάση μου ότι νοιάζομαι για τον τόπο μου. Επιστέφω την εμπιστοσύνη στους τρικαλινούς και αυτό να είστε σίγουροι πως θα κάνω και μετά τις 4 Οκτωβρίου, οπότε και πάλι, να είστε σίγουροι θα έχω ρόλο και λόγο στις πολιτικές εξελίξεις. Εγώ στηρίζομαι στον λαό, στηρίζομαι στους τρικαλινούς, δεν έχω πάτρονες."
   
-Σωτήρης Χατζηγάκης, 14/9/2009

 "Αν τουλάχιστον, μέσα στούς ανθρώπους
αυτούς, ένας επέθαινε από αηδία...
Σιωπηλοί, θλιμμένοι, μέ σεμνούς τρόπους,
θά διασκεδάζαμε όλοι στήν κηδεία."

-Κώστας Καρυωτάκης, "Πρεβεζα"

2 σχόλια: